La Patum és el primer dijous després de l’octava del cinquantè dia del primer diumenge després del pleniluni que succeeix a l’equinocci de primavera.

dimecres, 18 de novembre del 2009

punt a punt...

seminari 3/11/09

Va començar a explicar el conte la Miriam Lozano, que tot i els nervis el va explicar molt bé. Va explicar el conte "Bernat, l'artista contat", era un conte que no havia sentit mai, crec que com tots els que estàvem allà. I em va sorprendre ja que ho va fer molt bé; era un conte curt i que utilitzava un material diferent al que utilitzem per explicar un conte: la pintura de dits. La veritat és que serà un dels contes que afegiré al meu repertori quan tingui la possibilitat d'explicar-ne als infants. Ja que tracta d'una història la qual afecta a molts nens i tots tenen por de no saber fer les coses bé.

Seguidament, ho va fer la Lidia Pérez amb el seu conte: La caputxeta vermella. Va saber captar la nostre atenció, ja que canviava de veu segons els personatges, tot i que es va posar una mica nerviosa pel moment, ho va fer molt bé, tal com ens esperàvem.

Tot seguit, vam llegir un llistat de principis i acabaments per explicar un conte, i vam posar-ne en comú alguns que sabiem nosaltres.
De fet, vam veure que amb una mica d'imaginació et pots inventar el teu propi principi i acabament segons el conte o el públic que tinguis!!

Per acabar, vam conèixer "el rellotge de música, contes d'un minut". En vam agafar un cadescú i el vam llegir en veu alta, posant-nos drets. La veritat és que jo estava molt nerviosa, però el vaig llegir bé, i vaig intetntar controlar els nervis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada