La Patum és el primer dijous després de l’octava del cinquantè dia del primer diumenge després del pleniluni que succeeix a l’equinocci de primavera.

dijous, 17 de desembre del 2009

Recitació

A classe de comunicació oral, escrita i digital havíem de fer una recitació en grup gran.
Amb l'Anna Muñoz, vam trobar un text que ens va semblar interessant ja que no era la típica història o conte, sinó que tenia una part de moralitat.
aquest és el text que vam escollir:

Recitació-Cicatrius


La teníem molt preparada, i la veritat es que ens sortia molt bé, jo explicava el conte i l'Anna la part de moralitat, d'aquesta manera estava diferenciat les dues parts.
Ens van trair una mica els nervis, tot i que jo em vaig sentir més còmode del que m'imaginava. Tot i això vaig quedar contenta ja que la gent va entendre el que els volíem explicar i d'això tracta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada