La Patum és el primer dijous després de l’octava del cinquantè dia del primer diumenge després del pleniluni que succeeix a l’equinocci de primavera.

dijous, 24 de desembre del 2009

JClic

Havia vist moltes vegades l'aplicació del JClic, infants que hi jugaven, jocs que estaven penjats a pàgines... però mai m'hagues passat pel cap que jo en poguès crear un.

Realment m'ha agradat molt apendre a utilitzar aquesta aplicació, ja que crec que és una bona manera de que els infants aprenguin jugant, i a més a més aprenguin el que tu vols, el que en aquell moment estiguis treballant a classe, o simplement perquè a casa realitzin unes activitats a ordinador juntament amb els pares d'una materia en concret que tu vulguis.

A classe hem fet una aplicació del Jclic sobre fruites, pas per pas tots junts. D'aquesta manera apreniem millor com funciona el programa, ja que és més pràctic que teòric. Aquí us deixo el que vaig fer de prova a classe:

Primer de tot m'he descarregat l'aplicació JClic Author de l'apartat descarregues de la pàgina.
Una vegada el tenia a l'ordnadinador, he pensat quin era el tema que volia fer. M'han sorgit molts dubtes, ja que hi ha tants temes i temes tan amplis que al final m'he decidit per la ciutat, però era molt genèric i he escollit concretament el cotxe.

Tot seguit he buscat les imatges que volia inserir, en aquest cas he utilitzat una mateixa imatge modificada per mi mateixa i una gota d'aigua. He afegit els colors necessaris, he canviat la mida que m'interessava i un cop he tingut tot el material a punt he començat amb el projecte.

Hem afegit 4 jocs: dos puzzles d'intercanvi (amb el nom de trencaimatge i trencatext) i dos associacions simples (associatext i associaimatge).


Desprès d'una feinada, o una bona estona de feina, com preferiu, el resultat ha estat aquest.

Ja en podeu comparar el resultat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada