La Patum és el primer dijous després de l’octava del cinquantè dia del primer diumenge després del pleniluni que succeeix a l’equinocci de primavera.

diumenge, 6 de desembre del 2009

Reflexió personal

Ja fa uns mesos que estem treballant contínuament amb els Blocs. Al principi semblava bastant difícil, tot i que jo personalment crec que em defenso prou bé amb les TIC. De seguida que vaig tenir temps i paciència per adaptar-me a aquesta metodologia, em va agradar i fins i tot em va passar pel cap ferme'n un de personal, però aquesta idea la deixo per quan tingui més temps.

Hi he anat penjant les coses que he cregut que en un futur per mi mateixa, i per tots aquells que em segueixin o vagin a parar accidentalment al meu bloc els podrien ser útils.

Vigilant els altres blocs, he anat agafant idees d'aquí i d'allà, i es que trobo que és interessant veure la manera que ho fan els altres ja que tot coneixement és vàlid per crear idees noves.

Algunes entrades m'han costat més que d'altres, i no per la seva dificultat, sinó que és difícil explicar-se quan no saps a quin tipus de públic et dirigeixes, ja que el bloc és públic per a tothom.


Espero continuar amb el bloc al llarg de tot l'any, d'aquesta manera ho tindré tot recollit aquí i ho podré compartir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada