La Patum és el primer dijous després de l’octava del cinquantè dia del primer diumenge després del pleniluni que succeeix a l’equinocci de primavera.

dimecres, 21 d’octubre del 2009

Sessió 20/10/09 (Seminari)

Vam començar explicant els dos contes que tocaven. Vaig començar jo explicant "El gegant de guix", un conte que em va semblar interessant ja que el vaig sentir a l'Escola Bressol on vaig fer pràctiques del CFGS. El conte està molt bé, tot i que com a narradora no em va donar la impressió que els hagués quedat gaire clar, ja que durant la meva explicació els nervis em van trair i no sabia gairebé com continuar, cada vegada que veia com tanta gent m'escoltava amb atenció!

Després, segurament més alleujada i més tranquil·la, la Xenia Casas
va explicar "La gateta presumida". Li va sortir molt bé, tot i que no va utilitzar les frases mítiques i algunes persones la van trobar a faltar, pel fet de que ho tenim tan interioritzat que no sentir-ho ens sembla extrany.


Vam estar comentant el treball que haviem de fer sobre el llibre "Educació i vida quotidiana. Històries breus de llarga durada." D'Eulalia Bosch. El resultat va ser sorprenent, ja que de tants assajos que hi havia per escollir, molta vam coincidir a l'hora d'escollir-ne dos.


l'Anna Fernàndez va portar una notícia i ho vam comentar.



Frase del dia: "mmm, ah, si, torno a començar, no és igual continuo.....?¿? " (De Roser Gonzàlez, a mitges d'un atac de por escènica)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada